دانلود آهنگ ها و ترانه های ویژه نوروز 95

دانلود آهنگ ها و ترانه های ویژه نوروز 95



نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان می‌باشد و هنوز مردم مناطق مختلف فلات ایران نوروز را جشن می‌گیرند.

نوروز به عنوان یک میراث فرهنگی در دوران معاصر همواره مورد توجه مردم قرار داشته و هر ساله برگزار می‌شود.


در این مجموعه سعی شده بهترین آهنگ های اجرا شده در ارتباط با نوروز گردآوری و به عنوان عیدی به شما عزیزان تقدبم گردد.



جموعه آهنگ های کلاسیک عید نوروز
دانلود دانلود آهنگ بوی عیدی (فرهاد) - 5.09 مگابایت
دانلود دانلود آهنگ سمنو - 4.9 مگابایت 
دانلود دانلود آهنگ حاجی فیروز - 4.15 مگابایت 
دانلود دانلود آهنگ بوی نوروز - 2.7 مگابایت 
دانلود دانلود آهنگ بوی نوروز (مهدی حبیبی) - 1.60 مگابایت 
دانلود دانلود آهنگ عید نوروز - 1.51 مگابایت 
دانلود دانلود آهنگ سورنای نوروز (گروه رستاک) - 9.5 مگابایت
دانلود دانلود آهنگ نوروز (تاجیکی) - 3 مگابایت 
دانلود دانلود آهنگ لحظه تحویل سال - 0.447 مگابایت

اطلاعات مجموعه آهنگ های پاپ عید نوروز
دانلود دانلود آهنگ نوروز (کوروش یغمایی) - 9.07 مگابایت (جدید)
دانلود دانلود آهنگ عید اومد بهار اومد (گروه آرین) - 2.08 مگابایت
دانلود دانلود آهنگ بوی عیدی (بنیامین) - 3.33 مگابایت
دانلود دانلود آهنگ دو نیمه سیب - 4.05 مگابایت
دانلود دانلود آهنگ عیدت مبارک (فرزاد فرزین) - 2.75 مگابایت
دانلود دانلود آهنگ سال تحویل - 3.24 مگابایت
دانلود دانلود آهنگ فصل بهار (برنامه سه ستاره) - 4.42 مگابایت (جدید)
دانلود دانلود آهنگ من و تو و سال نو (شهرام شکوهی) - 3.40 مگابایت (جدید)


دانلود دانلود دعای تحویل سال (محمد اصفهانی) - 0.753 مگابایت


آهنگ بوی عیدی فرهاد (به نام کودکانه)

متن کوتاه آهنگ بوی عیدی :

بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو

بوی یاس جا نماز ترمه ی مادر بزرگ

با اینا زمستونو سر میکنم

با اینا خستگیمو در میکنم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ سمنو

متن کوتاه آهنگ سمنو :

سمنو آی سمنو , ماله هفت سین سمنو

ماله پایه هفت سین سمنو

سمنو آی سمنو , ماله هفت سین سمنو , ماله پایه هفت سین سمنو

سمنو با قند شیرینه , یکی از اون هفتا سینه , که دوره سفره میچینه

یکی از هفت سینه سمنو

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ حاجی فیروز

متن کوتاه آهنگ حاجی فیروز :

اونی که تو خواستی اومد , سالی یه روز می آییم دعاگویه شماییم

حاجی فیروزم من سالی یه روزم من

چرا نمیشکنمو نمیکشنمو بشکنو من نمیشکنم

بشکن بشکنه صد ساله داره

ارباب خودم سلام علیکوم

ارباب خودم بز بزه قندی ارباب خودم چرا نمیخندی

ارباب خودم سرتو بالا کن ارباب خودم منو نگاه کن

ارباب خودم بز بزه قندی ارباب خودم چرا نمیخندی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ بوی نوروز

متن کوتاه آهنگ بوی نوروز :

برا آمد باد صبحو بویه نوروز

برا آمد باد صبحو بویه نوروز , به کام دوستانو بخته پیروز

مبارک بادت این سالو همه سال

مبارک بادت این سالو همه سال , همایون بادت این روزو همه روز

نکویی کن که دولت بینی از بخت , نکویی کن که دولت بینی از بخت

نبر فرمانه بدگویو بد آموز

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ بوی نوروز مهدی حبیبی

متن کوتاه آهنگ بوی نوروز مهدی حبیبی :

مهمونه آفتاب شدن پنجره های بیدار , آینه ها قد کشیدن تو لحظه های دیدار

ستاره های روشن شادنو دف میزنن , شبایه عاشقی رو رنگه صدف میزنن

ستاره های روشن شادنو دف میزنن

شبایه عاشقی رو رنگه صدف میزنن

عید دلایه عاشقی عطر گلا و اسپند خنده ی ماهو آفتاب تو لحظه های پیوند

زمزمه شکفتن جشن تولد خاک بازیه نورو شبنم خنده ی گلهای پاک

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ عید نوروز

متن کوتاه آهنگ عید نوروز :

پیچیده عطر گلها تو کوچه های سفند

شکفته روی لبها شکوفه های لبخند

سبزه و سنجدو سیر سفره ی هفت سین عید

سر زده تویه دلها جوونه های امید

درختا قد کشیدن تو کوچه های بارون

تو ذهنه گلها خط خورد خاطره ی زمستون

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ سورنای نوروز گروه رستاک

متن کوتاه آهنگ سورنای رستاک :

بیا که نوروزه صبح نوروزه , آی بیا که نوروزه
تا عالمی جون دلم چشمم خو ورسوزه
بینه که قد تو کمونو پشت مو قوزه
بیا که نوروزه نوروز پیروزه

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ تاجیکی نوروز

متن کوتاه آهنگ تاجیکی نوروز :

هله نوروز آمد , هله نوروز آمد

در روز نبی زمین زمان میخندد , گل گل همگی دهان دهان میخندد

یک لحظه اگر به خنده لب باز کنی , همراه تو نبض آسمان میخندد

دانلود آهنگ با لینک مستقیم


دانلود آهنگ لحظه تحویل سال

آهنگ بی کلام لحظه ی سال تحویل

دانلود آهنگ با لینک مستقیم